کن کاغذی2% _متا

Paper Points2%_Meta

ساخت کشور کره جنوبی

بسته بندی 200 عددی

استحکام کافی
استریل

جذب عالی

تقارب: 2٪

 

دسته بندی : کن کاغذی
کد محصول : 4784965

قیمت از : 230,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کن کاغذی 2 درصد متا یا کن کاغذی 2 % Meta ساخت کره جنوبی بوده و در فرآیند درمان ریشه  به منظور خشک کردن و جذب رطوبت کانال استفاده میشود. این کن کاغذی مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده و محصولی ایمن و قابل اعتماد میباشد. کن کاغذی 2 درصد متا توسط اشعه UV استریل شده و در بسته بندی های کشویی به بازار عرضه میشود. از ویژگی های آن میتوان به هندلینگ آسان ، طراحی مناسب و صرفه اقتصادی اشاره کرد. در ادامه برای خرید این محصول به ویژگی های زیر نوجه کنید.

 

ویژگی های کن کاغذی 2 درصد متا:

کن کاغذی 2 درصد متا یا کن کاغذی 2 % Meta دارای انعطاف پذیری عالی ، قدرت جذب بالا و راهنمای رنگی میباشد. هر کن کاغذی رنگ مخصوص به خود را دارد که نشان دهنده سایز آن میباشد. بسته بندی کن کاغذی 2 درصد متا شامل 200 عدد کن کاغذی میباشد که استریل بوده و میتوان با اطمینان خاطر از آن طی درمان ریشه استفاده کرد.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با کمترین قیمت در سایت رسادنت

 

کاربرد کن کاغذی 2 درصد متا:

کن کاغذی 2 درصد متا یا کن کاغذی دو درصد متا به علت تقارب دو درصدی خود انعطاف پذیری بالایی داشته و برای خشک کردن کانال های باریک و کرودار در دندان های خلفی مناسب می باشد. از کن کاغذی 2 درصد متا  میتوان برای قرار دادن کلسیم هیدروکساید به منظور دارودرمانی در فاصله بین جلسات عصب کشی استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای این پیپر پوینت قرار دادن سیلر درون کانال ریشه حین آبچوره کردن دندان میباشد.  

 

روش استفاده از کن کاغذی 2 درصد متا:

کن کاغذی 2 درصد متا در سایزهای مختلف 15/ 20/ 25/ 30/ 35/ 40/ 45/ 50/ 55/ 60/ 65/ 70/ 75 و 80 و همچنین در سایزهای آسورت 15_40 و 45_80 عرضه می‌شود. انتخاب سایز مناسب کن کاغذی به قطر کانال ریشه بستگی دارد . هرچه کانال گشاد تر باشد باید سایز بزرگتری از کن کاغذی 2 درصد متا انتخاب شود.

 

ترکیبات کن کاغذی 2 درصد متا:

کن کاغذی 2 درصد متا یا کن کاغذی دو درصد متا از الیاف سلولزی تشکیل شده است. سلولز قدرت بالایی در جذب آب و رطوبت موجود در کانال ریشه دارد.  علاوه بر این از آنجا که از الیاف پنبه به دست می آید فاقد عناصر شیمیایی مضر برای انسان میباشد.

 

خرید و قیمت کن کاغذی 2 درصد متا:

براي خريد کن کاغذی 2 درصد متا از سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول و خرید کن کاغذی 2 درصد متا در ساير فروشگاه هاي موجود و در سایت رسادنت، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت کن کاغذی 2 درصد متا در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد کن کاغذی 2 درصد متا امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و قیمت کن کاغذی 2 درصد متا Paper point Meta 2% از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5